VoIP Telefonske centrale

VOIP danas predstavlja nezaobilazan izbor za komunikaciju

IP telefonija omogućava glasovnu komunikaciju preko računarske mreže koristeći otvoreni, standardni Internet protokol (IP). Na taj način se ostvaruje proširenje govorne komunikacione servise na sve zaposlene, na svim radnim mestima – u kompaniji, filijalama kompanije ili udaljenim lokacijama.

U današnjem poslovnom okruženju, u kom je smanjenje troškova imperativ, „glas preko Internet protokola“ (VoIP), predstavlja tehnološki hit. Ova relativno nova tehnologija omogućava da se putem već postojeće infrastrukture telefonski pozivi obavljaju upotrebom Internet veze umesto regularne – analogne – telefonske linije.

Signal se sa analognog telefona pretvara u digitalni podatak. Primera radi, kad korisnik pozove inostrani broj, sistem pristupa najbližoj centrali, gde se opet konvertuje u glas i pretvara u lokalni poziv. Dakle, služeći se VoIP-om, korisnici uvek „ostaju“ u lokalu.

Tehnologije koje koristimo

Efikasnost poslovanja postiže se automatizacijom procesa. Aplikativna rešenja koja koristimo ubrzaće Vaše poslovanje, smanjiće troškove i omogućiti nesmetan i efektivan rad Vaše organizacije. Ukoliko želite infrastrukturu koju bi ste sami administrilrali po ugledu na svetske kompanije, Konekto je idealan izbor. Infrastrukturni servisi omogućavaju da koristite moderna rešenja uz efikasnu podršku naših inženjera.

Napredna komunikaciona rešenja za rad u pametnom digitalnom svetu

Svi alati za komunikaciju koji su potrebni vašem timu bez obzira da li ste malo srednje ili veliko preduzeće. Obaveštenja, pozivi, poruke i interakcije se ažuriraju u realnom vremenu i možete ih koristiti gde god da ste, u kancelariji ili u pokretu.

Bez obzira na vašu delatnost ili veličinu firme, prilagodićemo savršenu komunikacionu platformu kako bi odgovarala vašim trenutnim i budućim zahtevima. Uz VoIP možete pozivati i odgovarati na pozive i razgovarati sa svojim timom, partnerima ili klijentima bez obzira gde se nalazite.

Komunikacije su dostupne na svim vašim uređajima. Usluge možete koristiti na svojim IP telefonima, Windows i iOS računarima i na iPhone i Android aparatima. Upravljanje pozivima na Cloud PBX-u pruža optimalan telefonski sistem za vas i vaš tim sa naprednim funkcijama pozivanja koje osiguravaju da vaši pozivi budu upućeni na pravo mesto.

Oslonite se na našu podršku. Vaš Informacioni Sistem je naša briga!

Mane klasične telefonije

  • Troškovi telefoniranja
  • Odvojeni sistemi za telefoniranje i računarsku mrežu
  • Potrebna su dva kabla (jedan za telefon, drugi za računar)
  • Dva različita kompleta tehničke opreme (telefonska i računarska)
  • Odvojena tehnička podrška (za telefonsku centralu i za računarsku mrežu)
  • Nemogućnost (teškoća) dodavanja novih aplikacija u sistem (govorna pošta, Call centar…).

Prepustite nam brigu o vašem IT-u i postavite svoje poslovanje na još brži kolosek

Prednosti IP telefonije

  • Jedan kabl za telefon i računar (UTP kabl), putem kojeg istovremeno prolaze podaci od računara i glas sa telefona
  • Zajednička oprema
  • Isti mrežni switch, kablovi, UPS (neprekidno napajanje)
  • Zajednička tehnička podrška
  • IT sektor održava celokupni informacioni sistem
  • Omogućava korišćenje samo jednog linka (npr. Internet) za prenos podataka i telefonskog saobraćaja između udaljenih lokacija
  • Prestaje potreba za klasičnim telefonskim linijama između udaljenih lokacija
  • Kroz jedan kanal (npr. Internet) može se obavljati više poziva istovremeno, za razliku od klasične telefonske linije gde se preko jednog kanala moze obavljati samo jedan poziv
  • Kvalitet zvuka je bolji u odnosu na klasičnu telefoniju.

Na ovaj način se postižu znatne uštede u telefonskim računima. Doslovno, svaki poziv putem VoIP-a je ušteda.

Niste sigurni šta vam treba? Kontaktirajte nas za besplatne i dodatne konsultacije

Reference