
Zašto je vašem biznisu potrebna
IT podrška?
Ukoliko se bilo koji aspekt vašeg biznisa odvija u digitalnom okruženju, imati IT eksperta koji je dostupan 2
4/7/365 je apsolutno neophodno.
Evo i zašto.
Od 2012 godine do danas, hakerski napadi na mala i srednja preduzeća su porasli za 300%, i iako ovi napadi
nemaju uvek za cilj bankovne račune, samo krađa liste klijenata je ponekad dovoljna da unazadi ili u potpunosti
zatvori firmu. Pored toga, stotine biznisa propadne svake godine zbog nedostupnosti servisa i
upotrebe tehnologija koje ih onemogućavaju da izađu klijentima u susret.
Tehnologije koje koristimo










Efikasnost poslovanja postiže se automatizacijom procesa. Aplikativna rešenja koja koristimo ubrzaće Vaše poslovanje, smanjiće troškove i omogućiti nesmetan i efektivan rad Vaše organizacije. Ukoliko želite infrastrukturu koju bi ste sami administrilrali po ugledu na svetske kompanije, Konekto je idealan izbor. Infrastrukturni servisi omogućavaju da koristite moderna rešenja uz efikasnu podršku naših inženjera.

Konstantan nadzor
Kako biste mogli mirno da se bavite razvojem biznisa, morate biti sigurni u svoju IT infrastrukturu. Mnogo bitnije, morate biti sigurni da imate pouzdanu,
24/7 podršku spremnu da pritekne u pomoć u bilo kom trenutku.
Ukoliko se bitan deo operacija vaše firme odvija u digitalnom okruženju, to znači da bilo koji kvar ili problem u njemu može uticati na čitavu firmu i dovesti do značajnih finansijskih gubitaka i gubljenja drugih resursa.
Zato je konstantan, pouzdan, stručan nadzor koji dolazi sa garancijom kvaliteta i dobrom reputacijom resurs koji morate obezbediti.
Optimizacija troškova i procesa
Kad su mala i srednja preduzeća u pitanju, troškovi operacija su uvek bitna stavka. Pronaći internog IT eksperta koji je u stanju da pokrije čitavu IT infrastrukturu i ima dovoljan nivo stručnosti da reši svaki problem i spreči njegovu eskalaciju može biti previše naporno za finansije firme.
Sa druge strane, pronaći firmu sa dobrom reputacijom, koja nudi kvalitetnu podršku može značajno smanjiti godišnji trošak kad je u pitanju ne samo IT podrška, već i kupovina hardvera i softvera za potrebe preduzeća.


Podrška kroz sve aspekte vašeg IT-a
Bilo da je u pitanju hardver ili softver, bekap ili sigurnost, najbolje je da imate jednu tačku kontakta za sve delove IT infrastrukture. Na taj način nema ukrštanja signala između različitih izvođača radova, nema problema sa potencijalnom nekompatibilnošću delova ili programa, a možete da računate da imate podršku šta god da se desi.
Reference





